Fontos nekünk a biztonságod és az, ahogy érzed magad. Ezért arra kérünk, hogy szólj nekünk, ha téged vagy a társadat valamilyen bántalmazás vagy sérelem ért a Yelon-chaten.
Ha a weboldallal vagy a Yelon chatszolgáltatásával kapcsolatos észrevételed, javaslatod, esetleg panaszod van, a panasz@yelon.hu e-mail címen nyugodtan jelezheted, és mi azon leszünk, hogy mielőbb megnyugtató megoldást találjunk számodra.
Az itt beküldött jelzésedet csak a Yelon programban részt vevő szakember fogja látni – köszönjük, ha szólsz nekünk.
Április 29-től, szerdánként 18 és 22 óra között ismét elérhető lesz a Yelon-chat; nyitvatartási időben sok szeretettel várunk az oldal jobb alsó sarkában található chat-ablakban!
Ha addig is, vagy egy másik napon, másik időpontban jól esne valakivel megosztani az érzéseidet, vagy olyan kérdésed van, amit nem tudsz kinek feltenni, a Kék Vonal segítőit telefonon, valamint e-mailben és chaten is eléred.
A Napraforgó program is segíthet, a Vadaskert Alapítvány szakembereivel a #karanténHÍVÁS keretein belül beszélgethetsz, a #NapraHÍVÁS programjuk segítségével pedig otthoni, relaxációs technikákat tanulhatsz.
Ha úgy érzed, jogi segítségre lenne szükséged, a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány szakembereit is megkeresheted – a Gyermekjogi Központ munkatársai az általad elmondottak alapján végiggondolják Veled a szóba jöhető megoldási lehetőségeket, és elmondják Neked, amit ezekről tudnod kell, de semmit nem tesznek a beleegyezésed nélkül; Őket a gyermekjog@hintalovon.hu e-mail címen éred el.
Kiemelt kép innen